We ontvangen complimenten van onze klanten!
Sinds een paar maanden behandelt Prospeqtive de reacties van onze klanten en hun ontvangers op de facebookpagina van DPD en de chatfunctie die we hebben toegevoegd aan onze website. Zij doen dit vriendelijk, maar duidelijk en hebben de juiste toon te pakken. Een die past bij DPD! Door hun vriendelijke en professionele aanpak laten we deze werkzaamheden met een gerust hart door hun uitvoeren.
DPD Pakketservice NL
De mensen van Prospeqtive houden ons scherp
De mensen van Prospeqtive houden ons scherp, denken met ons en voor ons mee, zijn gebrand op het beste resultaat, hebben plezier in hun vak en brengen dat plezier over op ons en onze (potentiële) klant!
Hun unieke aanpak waarbij de agents niet zoals bij een traditioneel call center bij elkaar zitten, maar elk van hen zelf verantwoordelijk is voor de inrichting van hun werkzaamheden maakt dat de eindresultaten indrukwekkend zijn. Mandy en Angelique zijn zeer professioneel en ze weten goede resultaten en fun op een hele prettige manier met elkaar te verweven.
Eind 2016 zijn we begonnen met een pilot voor chat op onze website AutoAbonnement.nl. Waarbij chat op veel kanalen wordt ingezet als leadgenerator, wilden wij op ons platform juist dat chat wordt gebruik om de klant aan de hand te nemen in zijn zoektocht naar het maken van de juiste keuze.
Prospeqtive heeft deze opdracht totaal begrepen. Ze helpen de (potentiele) klant verder in de reis. Wordt het wel een lead, dan volgt Prospeqtive deze lead ook op. Een typische win-win situatie. We zijn erg blij met de agents en de pro actieve houding die zij altijd innemen. Een aanrader!
Volkswagen Pon Financial Services te Amersfoort
Inge Vrugteveen, Marketeer
Prospeqtive is heel toegankelijk!
Wanneer wij extra hulp voor opvang van inkomende telefoongesprekken nodig hebben, staan zij altijd klaar om ons hierin te ondersteunen.
Er is geen drempel om Prospeqtive in te schakelen. Met de wetenschap dat zij het meteen goed oppakken. Dus dat is fijn!
Lumens te Eindhoven
Franca van Griensven, Medewerker Facility, Huisvesting en Contractbeheer
Prospeqtive verzorgt een 2 tal outbound projecten naar volle tevredenheid!
Dit doen ze met een klantvriendelijke én professionele benadering van onze klanten met goede resultaten.
Wellicht door de niet al te grote omvang van hun callcenter, zijn de medewerk(st)ers goed bewust én betrokken bij onze doelgroep en (medische) business.
Medireva te Maastricht
Bert Offermans, Projecten klantcontact
Een mooie en langdurige samenwerking
Als kleine stichting bedienen wij een grote afzetmarkt en hechten we veel waarde aan professioneel contact met onze leden. De medewerkers van Prospeqtive spelen daarbij een zeer belangrijke rol. Inmiddels werken we al sinds 2017 naar volle tevredenheid samen met Prospeqtive. Mandy en Babette denken goed mee, onze leden worden op een vriendelijke en deskundige manier te woord gestaan en als het in drukke periodes nodig is, kan snel worden opgeschaald met personele bezetting. Kortom: een mooie samenwerking waar we erg tevreden over zijn.
Stichting IZZ – Ledencollectief van mensen in de zorg
Maaike Cornelisse, Community marketeer
Fijne samenwerking
Prospeqtive is een betrouwbare partner en ondersteunt ons op een doelgerichte manier. Mandy denkt mee in oplossingen en hun rapportages zijn nuttig om eigen kwaliteit en bezetting te optimaliseren.
Prospeqtive is flexibel in de opvang van diverse call volumes op de verschillende werkdagen.
Woonplus Schiedam te Schiedam
Felix Kramer, Teamleider Klantenservice
Tijdens de openingstijden van de bibliotheek beheert Prospeqtive de binnenkomende telefoontjes
Dit doen ze altijd zeer professioneel; vriendelijk en met geduld. Omdat ze ook op zaterdag en zondag werkzaam zijn, is onze telefonische bereikbaarheid uitgebreid.
De medewerkers van de klantenservice van de bibliotheek zijn enorm ontlast, doordat Prospeqtive een groot deel van de telefonische vragen volledig afhandelt. Hierdoor hebben zij meer ruimte en aandacht voor de meer complexe vragen.
Wanneer Prospeqtive een vraag niet zelf kan afhandelen, zetten ze deze door in een e-mail naar de juiste bibliotheekmedewerkers. In deze e-mail noteren ze kort, maar volledig de nodige informatie over de vraag van de klant. Dit maakt dat de medewerkers vervolgens goed geïnformeerd contact kunnen opnemen met de klant. Een win-win situatie; de telefoon wordt direct opgenomen, de klant wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan én de bibliotheekmedewerker handelt het verder af op een moment dat dit goed binnen zijn/haar werkzaamheden past.
Kortom: een fijne samenwerking waarmee de kwaliteit van de telefonische klantenservice omhoog is gegaan.
De Bibliotheek te Eindhoven
Cilia Groothuis, Manager Marketing – Communicatie
Juiste snaar
We hebben ervaren dat de medewerkers van Prospeqtive zowel bij ons als onze klanten en prospects de juiste snaar weten te raken.
Feyenpak / Keuze Kado te Coevorden
Ivo Feyen, Directeur
Medewerkers van Prospeqtive ondersteunen ons met het beantwoorden van inkomende telefoontjes
Op deze manier worden onze klanten altijd snel en professioneel geholpen. Hebben we een keer extra ondersteuning nodig? Dan is dat bij Prospeqtive geen probleem. Samen met de medewerkers van Prospeqtive zijn wij telefonisch optimaal bereikbaar wat fijn is voor onze klanten.
Woningstichting de Zaligheden te Eersel
Marion Boots, Senior klantadviseur
In Prospeqtive hebben wij dé perfecte partner gevonden
Customer care is in tijden waarin de klantbeleving steeds meer voorop komt te staan, een onmisbaar en niet te onderschatten onderdeel van de dienstverlening en in Prospeqtive hebben wij daarvoor dé perfecte partner gevonden. Voor aanvang van onze samenwerking hebben we onze Prospeqtive collega’s middels een training meegenomen in de wereld van Bold Banana backpacks om betrokkenheid te creëren en kennis over te dragen. Nu 2,5 jaar later zijn onze klanten nog altijd erg tevreden over de goede bereikbaarheid en juiste afhandeling van vragen. All credits to team Prospeqtive!
Bold Banana te Eindhoven
Sonja Voortman, Co-founder
Optimale bereikbaarheid door Prospeqtive
Vaak krijgen wij van klanten te horen dat wij goed bereikbaar zijn en vooral geen lange wachtrijen hebben. Onze branche wordt gekenmerkt door een fors aantal klantcontact momenten. Consumenten krijgen vaak lange keuzemenu’s voorgeschoteld en belanden vervolgens in de wachtrij. Bij ons is dat gelukkig niet het geval want met hulp van Prospeqtive kunnen wij perfect onze overflow managen.
Bijzonder knap om te zien hoe het team van Prospeqtive onze business eigen heeft gemaakt en nu als volwaardig (extern) teamlid meedraait in onze operationele processen. Met Prospeqtive aan onze zijde kunnen wij de klant snel en adequaat van antwoorden voorzien!
Bebsy te Haarlem
Daan van Luipen, Eigenaar