Telefoonservice
Uiteraard wil je altijd “snel” bereikbaar zijn voor je (potentiele) klanten, prospects en relaties. Maar om dit te realiseren is en blijft een grote uitdaging voor instellingen, bedrijven en ondernemers. Ga je een klantcontactteam of klantenservice opzetten, een dozijn mensen aannemen of juist je klantenservice uitbesteden? En wat zijn geschikte openingstijden voor je klantenservice? En hoe ga je om met piek momenten, bij ziekte, verlof en hoe vang je het verloop op je klantenservice op?
Allemaal vragen die wij voor je beantwoorden. Je klantenservice uitbesteden helemaal of gedeeltelijk; onze passievolle klantcontact specialisten staan te popelen tot ze voor jouw klantenservice aan de slag mogen. Alleen telefoon of gecombineerd met Live chat en/of Social Media / Webcare? You name it, we do it! Of het nu gaat om 1 call per dag of 1000 calls, ons inbound team zit voor je klaar.
Onze passie voor klantcontact in combinatie met onze uitgebreide online tools, zorgt er voor dat wij al jouw inkomende klantenservice telefoon adequaat en doeltreffend beantwoorden. Dat dit leidt tot meer klantvertrouwen, een hogere klanttevredenheid en meer omzet, kunnen de bedrijven die je voorgingen bevestigen.
Telefonische antwoordservice
Hoe voorkom je dat jouw klant/prospect/cliënt op een voicemail box stuit of helemaal geen respons krijgt? Mensen geven de voorkeur aan persoonlijk contact en haken vaak af indien ze niet direct iemand aan de telefoon krijgen. Ben je het ook beu om in de avonduren alle voicemailberichten gemiste calls terug te bellen of tijdens je vakantie gestoord wordt?
De voordelen van Klantenservice uitbesteden?
- Geen zorgen meer om je bereikbaarheid; we zijn er voor je.
- Getrainde passievolle Klant Contact specialisten tot je beschikking (flexibel snel af en opschalen).
- Je betaalt per call, chat of online bericht, WhatsApp etc. Dus niet voor alle uren (ziekte, verlof) dat medewerkers beschikbaar zijn. Zo kun je gericht budgetteren en zijn de uren waarop je minder klantcontact ontvangt niet ineens heel duur.
- Door adequate en een persoonlijke afhandeling verhoogt je klanttevredenheid en loyaliteit wat resulteert in betere business en hogere omzet.
- Wij bieden voor al onze klanten een dynamische kennismanagement tool waar onze Klant Contact specialisten alle kennis over jouw organisatie, product en/of dienst in kunnen borgen.
- Je ontvangt uitgebreide management rapportages welke een grote rol kunnen spelen in het bewaken en aanpassen van je klantcontactstrategie.
- Snelle implementatie. Via ons platform integreren wij de door jouw gewenste klantcontact kanalen. Traditioneel maar het allerbelangrijkste nog steeds; call, maar ook voor Live Chat, FB Messenger of alle andere Social Media kanalen kun je bij ons terecht.
- Door middel van een intelligente logstructuur krijgen we heel snel inzichtelijk waar het klantcontact over gaat. Hierdoor wordt het mogelijk klantcontact efficiënter in te zetten (kostenreductie) in combinatie met een hogere klanttevredenheid!
- Als het op techniek aankomt realiseren we de implementatie binnen 1 dag. Tel daar nog een dag of wat bij op om er voor te zorgen dat onze Klant Contact specialisten jullie taal spreken en we zijn live.
Bekijk onze klantcases!