Ons team
WANTED: Klantcontactmedewerker!
Functieomschrijving
Als klantenservice medewerker, voor verschillende branches, sta je klaar voor onze klanten. Tijdens je werkdag beantwoord je vriendelijk en servicegericht de vragen die je binnen krijgt per telefoon, chat, e-mail of Social media. Dit kan over verschillende onderwerpen gaan, bijvoorbeeld over een betaling of bestelling, maar ook over een verstopte dakgoot of een maatschappelijke hulpvraag. Bij deze uitdagende baan is geen dag, of eigenlijk geen uur, hetzelfde. Naast het beantwoorden van inkomend klantcontact bel je ook klanten voor bijvoorbeeld het plaatsen van een herhaalbestelling of om te informeren hoe het met de private lease aanvraag staat.
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 17.00 en op zondag zijn we gesloten. Per twee weken werk je 1 avond en 1 weekenddienst (uitzonderingen daar gelaten).
Taken:
– Beantwoorden van klantvragen per telefoon, chat, e-mail of Social media
– Ga op een professionele en vriendelijke manier met klanten om en luister actief naar hun problemen/ behoeften
– Bied klanten hulp en oplossingen aan in overeenstemming met het klantenservice beleid van het bedrijf
– Andere taken die van je gevraagd worden
Wat wij vragen
– Minimaal MBO4 werk- en denkniveau
– Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels
– Je bent vriendelijk, klantgericht en communicatief sterk
– Multistaken en goed kunnen schakelen tussen diverse systemen is een vereiste
Wat wij bieden
– Afwisselende baan als parttime of fulltime klantenservice medewerker
– Flexibele werkuren
– Reiskostenvergoeding vanaf 10 km
– Een leuk team en informele werksfeer
– Vrijdagmiddagborrel
Parttime uren: 16 – 40 per week
Shirley vertelt!
“Na 10 jaar bij een groot bedrijf te hebben gewerkt als medewerkster klantenservice besloot het bedrijf te gaan verhuizen, naar een locatie 70 kilometer verderop. Dus het was of mee verhuizen of stoppen. Voor mij was de keuze niet moeilijk, hoewel het toch vreemd is om dan toch te besluiten om te gaan stoppen. Ik dacht, laat ik maar meteen solliciteren, want wilde echt niet nu al thuis zitten. Misschien is het dan nu de tijd om een keer iets anders te gaan doen. Wat andere werkzaamheden geprobeerd maar deze bevielen toch niet.
Toen kwam de vacature voorbij van Prospeqtive. Alles sprak mij aan; de werkzaamheden, de mogelijkheid om thuis te werken, de werktijden, maar vooral die ene zin over de vrijdagmiddagborrel. Toen dacht ik dit is een werkgever die ook van gezelligheid houdt, lekker bijkletsen met collega’s na werktijd, één die hiervoor tijd maakt.
Bij mijn sollicitatiegesprek werd ik hartelijk ontvangen door Babette, en kon ik alvast de sfeer proeven door mee te kijken bij de werkzaamheden. Ook het kantoor is gezellig ingericht en lekker kleinschalig.
Ik werk er nu bijna 4,5 jaar, de tijd gaat supersnel. Ik heb het enorm naar mijn zin; Het werk is zeer afwisselend, je moet snel kunnen schakelen, want we hebben echt veel klanten in verschillende branches. We hebben het druk, maar hebben af en toe ook tijd voor een grapje tussendoor, want humor is héél belangrijk voor mij. Mandy en Babette zijn altijd bezig om ervoor te zorgen dat wij ons werk goed kunnen uitvoeren. We hoeven maar iets te vragen en het wordt snel geregeld, van vrij vragen, diensten ruilen, whatever. Eigenlijk is alles mogelijk, en dat maakt het werken extra leuk. En zeker niet vergeten, we hebben een erg leuk gezellig team, we moeten het tenslotte samen doen. Dus wat mij betreft blijf ik hier tot aan mijn pensioen.”
La-Vie wil ook wat zeggen!
“Nadat ik in de Corona crisis mezelf 1,5 jaar had ingezet voor de GGD was het aan het einde van de crisis zoeken naar een nieuwe baan. Dit vond ik mega spannend want na al die tijd binnen, alleen op mijn thuiskantoor moest ik toch echt weer deze cocon uit. Ik zag de vacature van Prospeqtive voorbij komen en werd meteen enthousiast. De verschillende projecten, de mogelijkheid tot thuis werken en natuurlijk die vrijdagmiddag borrel waren de dingen die me aanspraken. Ik mocht vrij snel op gesprek komen bij Babette en dit klikte meteen. Het was een erg fijn gesprek en ik mocht meteen een kijkje nemen op de werkvloer. Zo kreeg ik meteen een beeld van hoe een dag eruit kan zien, ik was meteen enthousiast!
Vrij snel mocht ik beginnen bij Prospeqtive en werd ik op verschillende projecten ingedeeld. Door andere collega’s werd mij de uitleg gegeven waardoor ik ook vrij snel veel informatie kreeg en had over alle klanten. Het worden er steeds meer en dat maakt het werk ook zo leuk en uitdagend, ik leer met de dag. Zelf leer ik nu ook nieuwe collega’s in en kan ik hen voorzien van alle informatie die ik al heb opgedaan. Van Social media, tot chat en bellen, van alle markten zijn we thuis. Het is erg gezellig op kantoor waar veel ruimte is voor humor, leren en gezelligheid. We helpen elkaar waar we kunnen en als we niet aan het bellen zijn maken we ook tijd voor een praatje met elkaar. Nadat ik zolang thuis heb gezeten met het werk, vind ik het heerlijk om nu samen met collega’s op kantoor te werken.
Mocht ik ooit iets nodig hebben dan kan ik altijd aan op Mandy of Babette, van het ruilen van uren, vrij vragen of even een gesprekje omdat het nodig is. Ze staan altijd klaar om te helpen. Zo woon ik zelf 20 KM van het werk en kan ik dankzij Mandy dit nu sneller afleggen op een elektrische fiets. Ik zit heel erg op mijn plek bij Prospeqtive en als het aan mij ligt plakken we aan het jaar dat ik er nu werk nog een aantal jaren vast. Zie ik jou binnenkort op ons gezellige kantoor?”