Webcare
Social media is niet meer uit onze maatschappij weg te denken. Ook (potentiële) klanten zoeken steeds vaker de online Social media kanalen op om zich positief of negatief te uiten, een (service) vraag te stellen of informatie te vergaren. Het inzetten van Social media en online platformen als klantcontact kanaal kan jouw organisatie veel brengen. Maar bij niet adequate opvolging of het raken van de verkeerde snaar kan het je ook flink raken. Door (klant) vragen en klachten snel en op persoonlijke wijze te beantwoorden, voorkom je dat ze online worden uitvergroot.
Overweeg je om één of meerdere Social Media kanalen voor je klantcontact in te zetten of zet je ze al in maar wil je de afhandeling van Social media uitbesteden? Dan ben je bij Prospeqtive aan het juiste adres.
Onze multi-inzetbare passievolle Webcare / Social media specialisten kunnen niet wachten tot ze voor jou en jouw organisatie aan de slag mogen. Onze passie voor klantcontact, in combinatie met de beschikbare online tools, zorgen er voor dat wij alle posts op de alle door jou gewenste kanalen adequaat en doeltreffend beantwoorden en dat zeven dagen per week. Natuurlijk met als onderlegger jullie voorwaarden. Dat dit leidt tot meer klantvertrouwen, een hogere klanttevredenheid en meer omzet, kunnen de bedrijven die je voorgingen bevestigen.
Bekijk de klantcases!