Webcare

Social media is niet meer uit onze maatschappij weg te denken. Ook (potentiële) klanten zoeken steeds vaker de online Social media kanalen op om zich positief of negatief te uiten, een (service) vraag te stellen of informatie te vergaren. Het inzetten van Social media en online platformen als klantcontact kanaal kan jouw organisatie veel brengen. Maar bij niet adequate opvolging of het raken van de verkeerde snaar kan het je ook flink raken. Door (klant) vragen en klachten snel en op persoonlijke wijze te beantwoorden, voorkom je dat ze online worden uitvergroot.

Overweeg je om één of meerdere Social Media kanalen voor je klantcontact in te zetten of zet je ze al in maar wil je de afhandeling van Social media uitbesteden? Dan ben je bij Prospeqtive aan het juiste adres.

Onze multi-inzetbare passievolle Webcare / Social media specialisten kunnen niet wachten tot ze voor jou en jouw organisatie aan de slag mogen. Onze passie voor klantcontact, in combinatie met de beschikbare online tools, zorgen er voor dat wij alle posts op de alle door jou gewenste kanalen adequaat en doeltreffend beantwoorden en dat zeven dagen per week. Natuurlijk met als onderlegger jullie voorwaarden. Dat dit leidt tot meer klantvertrouwen, een hogere klanttevredenheid en meer omzet, kunnen de bedrijven die je voorgingen bevestigen.

Bekijk de klantcases!  

De voordelen van Social Media uitbesteden?

  • Snelle reactiesnelheid
  • Getrainde passievolle Webcare specialisten tot je beschikking (flexibel snel af en opschalen).
  • Je betaalt per beantwoordt online bericht in plaats van voor de uren (ziekte, verlof) dat medewerkers beschikbaar zijn. Zo kun je gericht budgetteren en zijn de uren waarop je minder Social Media berichten ontvangt niet ineens dure uren.
  • Door adequate en een persoonlijke afhandeling van Social Media of andere online berichten creëer je snel een positief sentiment online.
  • Wij bieden voor al onze klanten een dynamische kennismanagement tool waar onze Webcare specialisten alle kennis over jouw organisatie, product en/of dienst in kunnen borgen. Deze tool is eventueel ook als FAQ op je website te plaatsen is.
  • Je ontvangt uitgebreide management rapportages welke een grote rol kunnen spelen in het aanpassen van je klantcontactstrategie.
  • Snelle implementatie. Via ons platform integreren wij de door jouw gewenste Social Media kanalen (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube etc.). Als het op techniek aankomt realiseren we dit binnen 1 dag. Tel daar nog 1 dag bij op om er voor te zorgen dat onze Webcare specialisten jullie taal spreken en we zijn live.